ÚČINKY CVIČENÍ

Začni dnes a změň svůj den s HOTYOGA42

 

Neexistuje MOMENT v minulosti, ani budoucnosti – existuje jenom moment v přítomnosti, protože i v minulosti to byl moment v přítomnosti.

 

 

Pravidelné cvičení jógy vám přinese dynamiku, prosperitu, zdraví a pohodu.

Cvičení doma se nevyrovná praktice za podmínek ve studiu.

Účinky cvičení HOTYOGA42

Proč Hotyoga42?

Důležité je vybrat si styl jógy, který nám bude vyhovovat a kde se budeme cítit skvěle.
Praktikování jógy ve studiu pod vedením instruktora vás může více motivovat a také vás instruktor může upozornit na případné špatné návyky ve vaší praktice. Cvičení doma se nevyrovná praktice za podmínek ve studiu.

Co mám očekávat od první lekce?

Začátek cvičení je vždy náročný. Může vás překvapit teplota v místnosti, nikdo po vás nechce, abyste cvičili celou sérii hned napoprvé.
Důležité je zůstat celou lekci v místnosti, můžete začít pozvolna, na chvilku si sednout a odpočinout a pak se znovu zapojit do cvičení.
Důležité je naučit se správně pozvolna dýchat, poté se tělo zklidní a zvykne si na teplotu.

Jak často mám cvičit?

Hot Yoga by Petra Danhelova by měla být praktikována bez velkých přestávek, aby vaše praktika byla efektivní.
Pravidelným praktikováním, disciplínou a poctivou snahou můžete posílit rovnováhu celého systému těla.
Hot Yoga by Petra Danhelova vám pomůže uzdravit tělo, zklidnit mysl a obnovit váš život.
Pokud se ptáte, jak získat co nejvíce účinků z jógy, doporučujeme praktikovat minimálně 10 lekcí během 30 dnů.
Platí pravidlo čím častěji tím rychlejší a účinnější výsledek. Pokud Vám povinnosti nedovolí více než 1x týdně, lepší jednou než vůbec☺!

Mohu cvičit v těhotenství?

Ano, pokud jste již praktikovala Hot Yogu by Petra Danhelova před tím, než jste otěhotněla.
Doporučujeme začít praktikovat od 3.měsíce těhotenství. Postačí si domluvit schůzku a zkušený instruktor vám vysvětlí modifikace poloh pro těhotné.

Co dělat, když zaujmeme polohu?

Vnímání flexibility lidí je hlavní překážkou, proč se bojí zkusit jógu! Jóga není o tom, zda-li jste ohební!
Pravidelným praktikováním docílíte vybalancování celého těla. Jde o to docílit stoprocentní zdravotní prospěch, v každé poloze dle vašich možností!

Jóga je také cvičením pozornosti. Při cvičení se plně soustředíme na přítomný okamžik a pokyny instruktora.
Jakmile se vaše mysl začne toulat a vy začnete přemýšlet (co mám uvařit k večeři, dopadne obchodní schůzka dobře atd.) je důležité přivést pozornost opět zpět k praktice.
Důležité je soustředit pozornost na dech a na konkrétní část těla. Nesnažte se dech řídit!

Musím být dokonalý v polohách?

V józe si způsobujeme spoustu trápení tím, že se domníváme, že musíme cvičit stejně jako osoba vedle nás.
Ignorujeme svou přirozenost, všichni se během praktikování dostaneme do bodu na hranici svého pohybového rozpětí.
V těle každého z nás existuje ve všech polohách hranice, za níž už omezení není zapříčiněno svaly, ale klouby. Jakmile dojde k tlakovému omezení na úrovni kostí, musíme sami sebe přijmout takoví, jací jsme. Tlakové omezení je u každého z nás jiné, proto jsme jedineční.
UTRPENÍ si v našem životě způsobujeme, když chceme změnit něco, co změnit nejde, když nevěříme, že jsme dobří takoví, jací jsme ☺.

Proč se cvičí v teple?

Praktikování jógy v teple nám umožňuje jít do polohy plynuleji, hlouběji a bezpečněji.
Dostanete se tam, kam byste nikdy nedoufali, že se Vám to podaří.
Tělo se stává mnohem pružnější, protože se neochlazuje od okolí.
Zrychluje se srdeční tep, jóga se tak stává kardiovaskulárním cvičením.
Dochází ke zlepšení krevního oběhu a okysličení celého organismu.
Skrze pocení dochází k detoxikaci organismu (i vnitřních orgánů).
Teplo otevírá póry, čistí pleť a čistí plíce. Vzhledem k tomu, že se praktikuje ve vyhřátém sále, dochází k upevnění vaší vůle.

Jak to funguje?

Při józe v teple napínáme a stlačujeme na určitou dobu jednotlivé části těla, čímž dočasně do těchto míst zastavíme přísun krve a kyslíku.
Následným uvolněním okysličená krev zaplaví odkrvené části těla, odplaví se toxiny a tělo regeneruje.

Jóga přináší rovnováhu a harmonii mezi tělem, myslí a duší. Je také doporučována jako rehabilitační metoda.
Jóga vám může pomoci, když: trpíte migrénami, máte stresující či sedavé zaměstnání, trpíte bolestmi zad, máte problémy s menopauzou nebo jen chcete zhubnout a mít více energie.
Jóga je také vhodná jako kompenzace k jednostrannému zatížení sportovců.